تولید زیبا ترین فرش و فرش سجاده ماشینی دنیا در ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، احمد صادقیان با اشاره به اینکه فرش و سجاده فرش در ایران زمینه تاریخی دارد، افزود : هرجا سخن از فرش و سجاده فرش است نام ایران و هنر ایرانی می درخشد.
وی همچنین با بیان اینکه ایران از اعتبار تاریخی در زمینه صنعت فرش و فرش سجاده ای برخوردار است، اظهارداشت: صادرات فرش و فرش سجاده ماشینی امروز در اثر این اعتبار تاریخی رونق خوبی در سطح بازارهای جهانی دارد.
این صادرکننده نمونه مواد غذایی و نساجی در برنامه راه ابریشم رادیو اقتصاد می گوید: تولید یک امر مقدس وعامل کاهش نرخ بیکاری، رونق تولید، افزایش رفاه عمومی و … در جامعه است.
وی در ادامه ضمن اشاره به این جمله که صادرات مکمل تولید است، افزود: شکوفایی صادرات عامل ارتقای تولید در هر کشوری است.
صادقیان با بیان اینکه اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی به عنوان مثال فرش و سجاده فرش امروزه در رشد و توسعه اقتصادی کشورها برکسی پوشیده نیست، اظهارداشت: اشتغال، پویایی تولید و رشد اقتصادی از جمله مزیت های برجسته رویکرد صادرات محوری در جهان است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود رمز و راز موفقیت در تولید و صادرات  سجاده فرش و … را شناسایی رقبا و بازارهای هدف دانست و یادآورشد: تولید باید مبتنی بر سلیقه ها، نیاز ها و بودجه بازار های مصرف داخلی و خارجی باشد.
«محمد حسین پاپلی یزدی» جغرافیدان نیز در برنامه «راه ابریشم» رادیو اقتصاد می گوید: ایران در مرکز ارتباطات شرق و غرب عالم واقع شده واین مرکزیت یک فرصت بسیار بزرگی برای کشور فراهم است بنابراین می طلبد استفاده حداکثری از این مهم به عمل آید.
وی در ادامه بر ضرورت سرمایه گذاری برای توسعه شبکه های ریلی در کشور تاکید کرد و افزود: گسترش شبکه خط آهن ضمن رونق تجارت داخلی فرش و فرش سجاده می توان در شکوفایی صنعت گردشکری و ترانزیت بسیار مفید فایده باشد.
این جغرافیدان گفت: بطور کلی ارائه خدمات ترانزیتی مستلزم برخورداری از امکانات بالقوه و بالفعل متعددی است که در نهایت منجر به برجسته شدن نقش کشور در عرصه تجارت بین الملل فرش و فرش سجاده ای می شود.
وی اضافه کرد: ایران از حدیث توانمندی های بالقوه دارای امتیازات و مختصات بسیار مناسب و مطلوبی در سطح جهان است.
پاپلی یزدی با اشاره به این جمله که ایران از جمله کشورهایست که به لحاظ موقعیت جغرافیایی از مزیت عبور کالا (ترانزیت) بهره مند است، یادآورشد: بدون شک جمهوری اسلامی با گسترش شبکه حمل و نقل و ارتباطات می توان از این مزیت در راستای افزایش درآمدهای ارزی و ارتقای موقعیت راهبردی خود در منطقه به نحو مطلوب استفاده کند.

منبع: tnews.ir

لینک ها: صفحه اصلیگالری محصولاتسجاده فرشدرباره ماتماس با ما

شرکت فرش سجاده مناجات

برچسب: فرش سجاده، سجاده فرش، فرش سجاده ای، فرش مسجد، فرش نماز، سجاده فرش کاشان، سجاده فرش سبز، فرش سجاده مسجد، نصب سجاده فرش، قیمت فرش سجاده ای

 

همچنین بررسی کنیـد!

انواع فرش مسجد

سجاده مسجد را بشناسیم

انواع سجاده مسجد شامل موکت ها , گلیم ها و انواع فرش های ماشینی و سجاده ای مسجد می شوند.

یک نظر

  1. مقاله شما بسیار مفید بود به امید روزی که دوباره فرش ایران به جایگاهش برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *