توزیع فرش سجاده ای مدارس لرستان برای سجاده نمازخانه

در این مقاله قصد داریم خبری در مورد فرش سجاده ای مدارس در شهر لرستان منتشر کنیم .

فرش سجاده ای مدارس لرستان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کریمی فر برای سجاده نمازخانه با اشاره به وجود یک هزارو ۴۴۰نمازخانه فعال در لرستان گفت : توسعه و تجهیز نمازخانه های مدارس یکی از اولویت های مهم آموزش و پرورش است به همین منظور ۸ هزار متر مربع فرش سجاده ای برای مفروش کردن مساجد و سجاده نماز خانه ها در مدارس بکار برده شده است.

شرکت سجاده فرش مناجات مفتخر است که در فرش کردن نمازخانه های مدارس و دانشگاه ها سهمی هرچند کوچک دارد و سعی در این دارد که بهترین و مرغوبترین محصول فرش سجاده ای را در این امر مهم بکار ببرد.

وی به توزیع ۲۰۰هزار پوستر آموزش نماز و ۱۵۰هزار پوستر مرجع شناسی و تقلید اشاره کرد و افزود: بیش از ۶۷۰ گفتمان دینی و مذهبی در مدارس دوره متوسطه برگزار شده است .

رئیس اداره قرآن ،عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان هم به برگزاری مسابقه فرهنگی پله پله تا خدا با شرکت ۶هزار دانش آموز مدارس شبانه روزی استان لرستان اشاره کرد و گفت : کارگاه تخصصی مهدویت با شرکت ۱۲۰۰دانش آموز برگزار شده تا دانش آموزان را با مفاهیم انتظارو منتظر آشنا کند .

تقوی در ادامه افزود: قریب به ۶۰۰ روحانی در مدارس ساماندهی شده تا دانش آموزان در آموزش مسائل شرعی و دینی از ظرفیت مبلغان دینی استفاده کنند.

فرش سجاده ای نمازخانه مدرسه ها

هر ساله معمولا سازمان نوسازی مدارس در شهرهای مختلف و بالخصوص در استان ها شروع به خرید سجاده فرش مسجدی برای نمازخانه می گیرد .

معمولا مدارس استانها حداقل نیاز به ۱۰۰۰ متر مربع سجاده فرش دارند. از آن جا که پروسه ی تولید سجاده فرش در این متراژ حدودا دو تا سه هفته طول می کشد از سازمان نوسازی مدارس شهرستان ها خواستاریم که از اول تابستان سفارش های خود را ثبت کرده و نسبت به آن اقدام کنند.

همچنین بررسی کنیـد!

انواع فرش مسجد

سجاده مسجد را بشناسیم

انواع سجاده مسجد شامل موکت ها , گلیم ها و انواع فرش های ماشینی و سجاده ای مسجد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *