طوفان چاپ دیجیتال و انقلاب در صنعت فرش ماشینی

طوفان چاپ دیجیتال و انقلاب در صنعت فرش ماشینی

شرکت زیمر اتریش حدود ۱۵۰ سال در ساخت ماشین آلات چاپ سابقه دارد و نزدیک به ۵۰ سال وارد حوزه ساخت ماشین آلات چاپ دیجیتال شده است و تنها کمپانی در دنیاست که در حال حاضر تکنولوژی های چاپ دیجیتال بر روی منسوجات سه وجهی یعنی دارای تار, پود و خاب را ارائه می دهد.

سابق بر این چاپ دیجیتال اغلب بر روی پارچه و کفپوش های دو بعدی مطرح بود و تنه بر روی پلیمرهای خاصی نظیر پلی آمید (نایلون) ولی طی ۵ سال گذشته با توجه به توسعه چاپ دیجیتال به طور گسترده بر روی محصولات و پلیمرهای گوناگون امکان پذیر شده است.

شرکت زیمر اتریش در طی این سالها ماشین آلات چاپ دیجیتال بر روی پتو و فرش های بافته شده با سایر پلیمرها نظیر پلی استر, اکرلیک و … را ارائه کرده و به عنوان پیشرو در این صنعت در ۳ سال گذشته حدود ۱۰ خط چاپ دیجیتال بر روی پتو های پلی استر را در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

در بحث فرش ماشینی نیز در سال های اخیر شرکت بافندگی فرش دینارسو ترکیه (از مجموعه شرکت های فرش مرینوس) اقدام به چاپ بر روی فرش ماشینی کردند. در ایران شرکت هایی هستند که به شدت علاقمند به استفاده از این تکنولوژِی هستند و به همین دلیل در دو سال گذشته با کمک این علاقمندان آزمایشات و تست های زیادی را برای رسیدن به بهترین تنظیمات چاپ خاص برای فرش های ماشینی ایران انجام دادیم که نتایج مفیدی بدست آمد چرا که فرش ایرانی از نظر تراکم بافت و خاب و نیز از نظر طرح و نقشه ای که باید روی فرش چاپ شود بسیار ظریفتر و پر تر از فرش های موجود در دنیاست.

لینک ها: صفحه اصلیگالری محصولات سجاده فرش درباره ماتماس با ما

شرکت فرش سجاده مناجات

برچسب ها:

تولید کننده برتر فرش سجاده کاشان، تخصصی ترین کارخانه تولید فرش سجاده ای شرکت مناجات، نصب فرش مسجد، فرش سجاده ای مناجات، سجاده فرش مناجات، قیمت فرش سجاده ای، فرش سجاده با کیفیت

فرش سجاده، سجاده فرش، نصب فرش سجاده، قیمت فرش سجاده، سجاده مناجات، سجاده مسجد، فرش سجاده ای، فرش سجاده مسجد، فرش سجاده مناجات، فرش مسجد، فرش مناجات، قالی مسجد، قالی سجاده ای، قالی سجاده، سجاده فرش حسینیه، فرش سجاده نمازخانه، فرش مصلی، سجاده مصلی، فرش سجاده مصلی، سجاده فرش مصلی، قالی کاشان، فرش سجاده کاشان، سجاده فرش کاشان، فرش کاشان

همچنین بررسی کنیـد!

انواع فرش مسجد

سجاده مسجد را بشناسیم

انواع سجاده مسجد شامل موکت ها , گلیم ها و انواع فرش های ماشینی و سجاده ای مسجد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *