صادرکننده‌های نمونه فرش و فرش سجاده ماشینی

صادرکننده نمونه فرش و فرش سجاده

چهار صنعتگر آران و بیدگلی به عنوان صادرکننده نمونه فرش و  فرش سجاده ماشینی استان اصفهان در سال جاری معرفی شدند.

چهار صادرکننده نمونه فرش و  فرش سجاده

گروه صنعتی نساجی اطمینان با مدیریت سیدمرتضی سجادی بیدگلی، تمدن فرش با مدیریت علی دریاب، فرش نسترن گل با مدیریت مهدی بلالی بیدگلی و فرش قیطران با مدیریت مجتبی الوان‌زاده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان به عنوان صادرکننده نمونه استانی انتخاب شدند.

مدیرعامل هیئت مدیره شهرک صنعتی سلیمان صباحی با اعلام این خبر به صادرات ۱۰۰ میلیون دلاری انواع فرش  و فرش سجاده ماشینی و صنایع وابسته به فرش از آران و بیدگل به کشورهای دیگر اشاره کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد این صادرات توسط این چهار صنعتگر و حاج تقی رحمانی بیدگلی به عنوان صادر کننده نمونه ملی بوده است.

کشورهایی که کالا صادر می شود

عبدالرحیم مفیدی اضافه کرد: محصولات فرش و سجاده فرش این شرکت‌ها به کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان، چین، استرالیا، روسیه، کانادا و شرق آسیا صادر می شود.

به گفته وی در بخش صادرکنندگان قابل تقدیر نیز دو صنعتگر آران و بیدگلی آقایان حاج محمد پامیلی بیدگلی و عباس بهادری در لیست ۱۱نفره استانی قرار دارند.

متوسط صادرات اران و بیدگل

مفیدی سهم دو درصدی جمعیت آران و بیدگل در استان اصفهان را یادآور شد و عنوان کرد: متوسط صادرات آران و بیدگل با ۷۰۰ واحد تولیدی بیش از ۲۰ درصد سهم صادرات استان پهناور و صنعتی اصفهان است.

شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی آران و بیدگل با تولید سالیانه ۳۵میلیون متر مربع فرش و فرش سجاده ماشینی، قطب بین المللی این صنعت است.

صادرات فرش سجاده  یکی از اهداف شرک سجاده فرش مناجات بوده  و هست، شاید مواردی همچون عملکرد مناسب، خلاقیت مدیران، کیفیت عالی، مدیریت موفق و مؤثر در شرکت مناجات ما را در رسیدن به این هدف یاری رساند.

لینک ها: صفحه اصلیگالری محصولات سجاده فرشدرباره ماتماس با ما

همچنین بررسی کنیـد!

انواع فرش مسجد

سجاده مسجد را بشناسیم

انواع سجاده مسجد شامل موکت ها , گلیم ها و انواع فرش های ماشینی و سجاده ای مسجد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *