فرش و سجاده فرش چینی به نام کاشان در بازار!

فرش و سجاده فرش چینی به نام کاشان در بازار!

چین نه تنها با الگوبرداری از نقش‌های اصیل ایرانی فرش‌ها و سجاده فرش مشابه فرش‌های ایران تولید می‌کند که محصولات خود را در بازارهای جهان با نام و برند فرش و سجاده فرش ایران نیز به فروش می‌رساند.

بی توجهی مسولان سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی به فرشبافان باعث شده صنعت فرشبافی با رکود غیرقابل منتظره ای رو به رو شود و سهم فرش و سجاده فرش ایرانی در بازارهای جهان روز به روز کاهش یابد.

بی توجهی به صنعت فرش دستباف و صنایع دستی باعث شده، کشورهایی مثل چین با کپی کاری و رونوشت از این هنر ایرانی، اقدام به تولید فرش دستباف کرده و بازار جهانی را به دست گیرند.

بررسی ها نشان می دهد افزایش هزینه تولیدداخلی و عدم حمایت دولت از تولید، در بسیاری از زمینه‌ها باعث از دست رفتن بازار خارجی می شود. این در حالی است که فرش‌های چینی در بازارهای بین‌المللی و حتی بازارهای منطقه با برند فرش‌های ایرانی به فروش می‌رسند. فرش‌ها و سجاده فرش چینی به نام «کاشان» در بازارهای پاکستان وامارات به فروش می‌رسند.

باز فرش چینی

هم چنین همگام با آغاز رکود در صنعت فرش و فرش سجاده ای و بی‌توجهی مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط شرایط برای قدرت یافتن رقیبان سنتی فرش ایران همچون چین، هند و ترکیه فراهم شد به طوری که هم‌اکنون این کشورها با الگو برداری از نقش‌های اصیل ایرانی بازار فرش دستباف ایران را تسخیر کردند.

هم‌اکنون کشور چین نه تنها با الگوبرداری از نقش‌های اصیل ایرانی فرش‌هایی مشابه فرش‌های ایران تولید می‌کند که محصولات خود را در بازارهای جهان با نام و برند فرش و سجاده فرش ایران نیز به فروش می‌رساند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : فارس

لینک ها: صفحه اصلیگالری محصولات سجاده فرش درباره ماتماس با ما

شرکت فرش سجاده مناجات

برچسب ها:

تولید کننده برتر فرش سجاده کاشان، تخصصی ترین کارخانه تولید فرش سجاده ای شرکت مناجات، نصب فرش مسجد، فرش سجاده ای مناجات، سجاده فرش مناجات، قیمت فرش سجاده ای، فرش سجاده با کیفیت

فرش سجاده، سجاده فرش، نصب فرش سجاده، قیمت فرش سجاده، سجاده مناجات، سجاده مسجد، فرش سجاده ای، فرش سجاده مسجد، فرش سجاده مناجات، فرش مسجد، فرش مناجات، قالی مسجد، قالی سجاده ای، قالی سجاده، سجاده فرش حسینیه، فرش سجاده نمازخانه، فرش مصلی، سجاده مصلی، فرش سجاده مصلی، سجاده فرش مصلی، قالی کاشان، فرش سجاده کاشان، سجاده فرش کاشان، فرش کاشان

فرش سجاده, فرش سجاده ای, فرش مسجد, سجاده فرش, فرش سجاده محرابدار, سجاده فرش مسجد, سجاده, قیمت سجاده مسجد, سجاده نماز, سجاده مسجد

همچنین بررسی کنیـد!

تولید سجاده فرش

تولید سجاده فرش و چگونه های آن

تولید سجاده فرش دارای چه نکاتی است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *