صادرات فرش سجاده کاشان و ورود به بازار های جهانی

صادرات فرش سجاده کاشان به بازارهای جهانی

شرکت فرش سجاده مناجات از بدو تاسیس, امر صادرات را جزو اهداف خود قرار داد. فرش و فرش سجاده ای در جهان, متعلق به ایران است و در تمام کشورهای جهان فرش و فرش سجاده با نام ایران شناخته می شود. ما در این زمینه احساس مسئولیت کرده و تلاش کردیم که در تولید فرش ماشینی و فرش سجاده بتوانیم به بالاترین کیفیت دست پیدا کرده و نام ایران و ایرانی را در دنیا سرفراز نگه داریم. در تولید یک محصول مهم ترین بحث, شناخت بازار هدف و شناسایی سلایق مشتری می باشد, که اگر این کار صورت نگیرد در اصطلاح تولیدی بی برنامه انجام شده است. در ایران به دلیل جغرافیای مختلفی که وجود دارد, تنوع بسیار زیادی در سلایق و نوع فرش و فرش سجاده دیده می شود.

شرکت فرش سجاده مناجات با بررسی این سلایق توانسته فرش و فرش سجاده ای تولید کند که در کشور و بازار داخلی مورد استقبال مردم قرار گیرد. در زمینه صادرات نیز قبل از ورود به بازار کشور مورد نظر, سلایق مردم آن کشور به طور کامل مورد بررسی و مطالعه قرار میگیرد, و سپس فرش و سجاده فرش مناسب آن بازار برای صادرات تولید می شود. و به طور مداوم نیز با دریافت بازخورد مشتریان و عاملان فروش و مطالعه ذائقه آنان روند تغییرات بازار را بررسی می کنیم و فرش یا فرش سجاده ای را متناسب با همان شرایط صادر می کنیم.

در مورد لیست قیمت فرش سجاده ای این شرکت با توجه به قیمت مواد اولیه در بازار و کیفیت محصول سجاده فرش، قیمت سجاده نماز با قیمت گذاری دقیق و مناسب گذاشته می شود.تا طبق سال های متمادی همچنان شهره فرش سجاده کاشان ورد زبان ها باشد.

بازار جهانی فرش و سجاده فرش ماشینی وضعیت خوبی دارد, ولی ورود شرکت های ایرانی به بازار های جهانی با مشکلات متعددی همراه است. شرکت فرش سجاده مناجات امیدوار است که با مدیریت بهتر این صنعت بتوانیم میزان صادرات و تولید را افزایش داده و همه با هم به رشد کشور و ارز آوری کمک کنیم.

نقش واسطه ها در افزایش صادرات فرش و سجاده فرش:

اگر بخواهیم محصولات تولید شده مثل فرش سجاده، سجاده فرش، فرش سجاده ای در کارگاه های کوچک و متوسط  فرش سجاده ای را به عاملی صادراتی برای اقتصاد کشور بدل کنیم در گام نخست و قبل از هر اقدامی باید زمینه بکارگیری شرکت های واسطه یی را مهیا کرد. ایده یی که در بسیاری کشورها در راستای رفع موانع توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط استفاده می شود، به کارگیری واسطه های صادراتی است. واسطه های صادراتی شرکت های تخصصی هستند که محصولات داخلی و خدمات را به نمایندگی از بازارهای خارجی بازاریابی می کنند که عمدتا به عنوان شرکت مدیریت صادرات شناخته می شوند. شرکت مدیریت صادرات یکی از انواع واسطه های صادراتی است که برای کمک به بنگاه های اقتصادی در جهت ورود به بازارهای جهانی ایفای نقش می کند. این شرکت ها بسته به شرایط و نیاز می توانند مدیریت تمام یا بخشی از فعالیت های صادراتی بنگاه های کوچک و متوسط را به عهده بگیرند.

 

لینک ها: صفحه اصلیگالری محصولات فرش سجاده – درباره ماتماس با ما

شرکت فرش سجاده مناجات

فرش سجاده, فرش سجاده ای, فرش مسجد, سجاده فرش, فرش سجاده محرابدار, سجاده فرش مسجد, سجاده, قیمت سجاده مسجد, سجاده نماز, سجاده مسجد

 

همچنین بررسی کنیـد!

انواع فرش مسجد

سجاده مسجد را بشناسیم

انواع سجاده مسجد شامل موکت ها , گلیم ها و انواع فرش های ماشینی و سجاده ای مسجد می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *