فرش ارزان از کجا بخرم؟

فرش ارزان از کجا بخرم؟

فرش ماشینی ارزان:

  • فرش ارزان از کجا بخرم؟
  • از کجا فرش ماشینی ارزان بخرم؟
  • محل فروش فرش ارزان کجاست؟
  • منظور از فرش ارزان چیست؟
  • فرش ماشینی ارزان ولی با کیفیت چیست؟

 اینها سوالاتی است که مشتریان هنگام خرید و فروش فرش ماشینی به آن توجه می کنند و در گوگل سرچ می کنند

عوامل مهمی در قیمت فرش ماشینی دخیل هستند از جمله:

  • شانه و تراکم فرش
  • الیاف بکار رفته در فرش
  • برند معتبر خرید فرش
  • محل خریداری فرش
  • سایز فرش

البته باید توجه داشت:

فرشی که خیلی ارزان باشد حتما کیفیت قابل قبولی نخواهد داشت

منظور از ارزان بودن فرش خرید مستقیم از کارخانه فرش ماشینی یا خرید از شهر های بافت عمده فرش می باشد.

خرید فرش ماشینی ارزان از کجا؟

  • بنابراین برای خرید فرش ارزان یا باید بطور مستقیم با کارخانه تولید فرش ارتباط برقرار کنید
  • یا به مراکز عمده فروش فرش مراجعه نمایید.

خرید فرش ماشینی با مناسب ترین قیمت بدون واسطه از کارخانه تولید فرش ماشینی:

  • شما یا به درب کارخانه فرش ماشینی مراجعه میکنید
  • یا با نمایندگی های معتبر کارخانه فرش ماشینی در شهر خود مراجعه می کنید
  • و یا اینکه بصورت اینترنتی وارد سایت کارخانه تولید فرش ماشینی می شوید.

مراکز عمده فروش فرش:

  • شهر فرش
  • بازار فرش
  • فرش کاشان
  • فرش مشهد

در اینجا معتبرین ترین مراکز خرید و فروش فرش بصورت عمده را برای شما ذکر کردیم.

شهر کاشان دارای چهار مرکز عمده بافت فرش ماشینی و سایر منسوبات به فرش می باشد

از جمله مراکز عمده فروش فرش در کاشان:

  • شهرک صنعتی سلیمان صباحی آران و بیدگل
  • شهر صنعتی هلال آران و بیدگل
  • شهرک جعفر آباد
  • و شهرک صنعتی راوند

از جمله محصولاتی که در فرش کاشان به فروش می رسد

ما در سایت شرکت فرش ماشینی و سجاده فرش مناجات با جزییات در مورد فرش ماشینی , سجاده فرش , تابلو فرش , تبدیل عکس به تابلو فرش در کاشان , گلیم  , فرش مدرن , پشتی و رویه پشتی صحبت کردیم و اما

فرش یکپارچه چیست؟

فرش یکپارچه:

بسیاری از محیط ها هستند که برای فرش کردن با مشکل مواجه هستند. اتاقهای منازل قدیمی، شرکتها، موزه ها، اماکن تاریخی و محیطهای وسیع و محیطهایی که فرش در اندازه های استاندارد شش متری و نه متری و دوازده متری و انواع قالیچه در آن جای نمیگیرد. در چنین مواردی به طور اجبار چند تخته فرش کنار هم انداخته می شوند. اما گاهی اندازه فضای مورد نظر برای فرش کردن، به گونه ای است که به هیچ شکلی نمیتوان آن را با کنار هم قرار دادن چند فرش پر کرد و این امر میتواند به علت شکل محیط مورد نظر و یا اندازه نامتعارف آن و یا هردوی این موارد باشد. علاوه بر این گاهی برای زیباتر شدن محیط مورد نظر ترجیح  داده می شود به جای کنار هم قرار دادن چندین فرش، از یک فرش یکپارچه برای محیط مورد نظر خود استفاده شود چرا که در چنین مواردی استفاده از فرشهای یکپارچه در هر اندازه و شکلی به صورت سفارشی میتواند در زیباسازی محیط تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرش سفارشی چیست؟

فرش سفارشی:

بعضی مواقع برای مفروش کردن فرش در کل محیط خود اندازه ها دقیقا شش متری ۹ متری و یا دوازده متری نیست و یا اینکه برای راه پله یا پاگردهای خود دقیقا میخواهید طرح مفروش کردن راه پله مطابقت با فرش خود داشته باشد

از شرکت تولیدی فرش ماشینی درخواست طرح مورد نظر خود با اندازه دلخواه خود را دارید.

نکات مهم و کلیدی در رابطه با اینکه فرش ارزان از کجا بخرم؟ و در عین حال فرش با کیفیت :

نکته اول:

۱)

امروزه بهترین الیاف به کار رفته در بافت فرش ماشینی اکریلیک هیت ست می باشد این نخ مقاومت زیادی در برابر نور و گرما ، گرد و غبار و… دارد . روش های شناخت فرش ماشینی اکریلیک از غیر اکریلیک : این الیاف بوی مواد نفتی نمی دهند ، نسبت به فرش های پلی استری نرم تر هستند ، این قابلیت را دارند که یک اتوی داغ یا قابلمه داغ را به مدت ۵ دقیقه تحمل کنند. برای آشنا شدن بهتر با این ویژگی از قسمت مقالات استفاده نمایید.

نکته دوم:

۲)

فرش های ماشینی موجود در بازار ۵۰۰ ، ۷۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ شانه هستند که با تراکم های ۱۰۰۰ ، ۱۲۰۰ ، ۱۴۰۰ ، ۱۷۰۰ ، ۲۰۰۰ ، ۲۵۵۰ ، ۲۷۰۰ ، ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ یافت می شود . اگر به زیبایی ونقش و نگار فرش اهمیت می دهید باید فرشی که دارای تراکم و شانه ی بیشتری است را انتخاب کنیم و اگر فرش بادوام میخواهیم فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه با تراکم پایین تر مناسب می باشند . علت دوام کمتر فرش ماشینی ۷۰۰ شانه لطیفی و نازکی جنس نخ آن است البته این مقدار نازکی خیلی زیاد نیست.

نکته سوم:

۳)

مدتی است فرش هایی معروف به فرش ماشینی بلژیکی وارد کشور شده است و به خاطر نازکی و استفاده از طرح های سنتی و اصیل فرش ماشینی ایرانی مانند ((خشتی)) و غیره از انها استقبال می کنند و دارای مشکلات زیادی هستند . جنس این فرش ها از ویسکوز و مواد است که در پشت انها از لاتکس استفاده شده که باعث می شود به زمین بچسبد و شستشوی آن بسیار سخت باشد به این دلیل باید انها را به قالیشویی های ماهر سپرد . این فرش ها انقدر نازک هستند که باید برای راه رفتن بر روی انها از کفش یا صندل استفاده کرد زیرا راحت نیستند.

نکته چهارم:

۴)

در گذشته فرش های ماشینی بر روی کاشی و سرامیک سر می خورد ولی امروزه برای رفع این مشکل و راحتی افراد در چهار طرف فرش از چرم استفاده و دوخته می شوند که از سر خوردن فرش جلو گیری می کند.

نکته پنجم:

۵)

منظور از فرش دستبافتگونه فرش های ۷۰۰ شانه به بالا هستند که اگر به پشت آنها نگاه کنیم متوجه می شویم بافت انها شباهت زیادی به فرش دستباف دارد.

نکته ششم:

۶)

برای خرید بهترین فرش ماشینی باید به نحوه ی استفاده ی آن در اتاق یا جای دیگر توجه داشته باشیم برای مثال فرشی که در یک جایه پر رفت و آمد قرار دارد باید قابلیت با خور بودن را داشته باشد و برای استفاده ی طولانی مدت و مقاوم بودن در برابر گرد و غبار دوام زیادی داشته باشد همچنان می توانیم برای مکان هایی که رفت و امد کمتری دارند مانند اتاق خواب از فرش های لطیف تری استفاده کنیم که از رنگ روشنی برخوردار باشد تا فضایی دلنشینی ایجاد باشد.

نکته هفتم:

۷)

در خرید فرش ماشینی باید به سبک زندگی خود توجه داشته باشیم برای مثال اگر در خانه کودکی داریم یا از حیوانات خانگی استفاده می کنیم باید طرح و نقشه فرش هایی را انتخاب کنیم که نمایی شلوغ و تیره دارند ، تا از دیده شدن کثیفی جلوگیری کنند و اگر خانواده ای کم جمعیت هستید می توانید بالعکس عمل کنید و از نقشه فرش هایی استفاده کنید که  رنگ روشن تر و نقش های کمی در خود دارند استفاده نمایید.

نکته هشتم:

۸)

اگر در خانه هایتان فضای کوچکی دارید و میخواهید که بیشتر جلوه دهد و فضای خانه را بزرگ تر نشان دهد از فرش های ماشینی که دارای رنگ های روشنی هستند استفاده کنید.اگر خانه تان بزرگ است و فضا را کم اثاثیه جلوه می کند بهتر است از فرش هایی استفاده کنیم که رنگ تیره و نقوش بیشتری داشته باشد این نوع فرش ها فضایی لطیف و دلچسب به وجود می آورد.

نکته نهم:

۹)

اگر در خانه هایتان فرش هایی دارید که از انها استفاده نمی کنید حتما انها را به صورت لوله شده نگهداری کنید تا از فرسودگی و از بین رفتن آن  جلوگیری شود و به صورت فرش نو و دست نخورده باقی بمانند.

نکته دهم:

۱۰)

فرش حتما دارای برچسب و شناسنامه باشد و اطلاعات داخل شناسنامه فرش را با خود فرش تطابق دهید.

نکته یازدهم:

۱۱)

نخ خاب فرش های آکریلیک هست ست شده در حین دست کشیدن از زیر دست دانه دانه رد شده و داخل هم کلاف و پیچیده نمی شوند.

نکته دوازدهم:

۱۲)

داخل فروشگاه های فیزیکی فرش عناوینی چون قیمت فرش به درب کارخانه و قیمت فرش زیر قیمت کارخانه با توجه به هزینه ای جاری و نمایشگاه و اجاره معنی و مفهومی ندارد.

نکته سیزدهم:

۱۳)

فرش ماشینی اکرولیک به هیچ عنوان نباید بوی پلاستیک مثل بوی نفت ندهد.

نکته چهاردهم:

۱۴)

پرز دادن بیش از حد فرش ها نشانه عدم کیفیت فرش هست (البته نه در هفته های ابتدایی).

همچنین بررسی کنیـد!

قیمت فرش ماشینی

هر آنچه باید در مورد قیمت فرش ماشینی بدانید

قیمت فرش ماشینی به عوامل مختلفی بستگی دارد که ازجمله آن می توان به شانه و تراکم و جنس نخ فرش اشاره کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *